Home » Health & Fitness » Αυτά είναι τα 4 superfoods που σίγουρα πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου!
    

Αυτά είναι τα 4 superfoods που σίγουρα πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου!

Αύγουστος 9, 2018 2:39 μμ Category: Health & Fitness, Palettino A+ / A-

aronia-1589974_960_720

Περισσότερες θρεπτικές ουσίες, αυτό χρειάζεται ο οργανισμός σου, ειδικά αν το καθημερινό σου πρόγραμμα είναι βεβαρυμένο. Βάλε τα superfoods στη διατροφική σου ρουτίνα και θα χάσεις. Πώς ορίζεται το superfood; Αποκαλείται κάθε τροφή (συνήθως φρούτο, λαχανικό, καρπός) υψηλής διατροφικής αξίας. Αυτό σημαίνει ότι συγκεντρώνει πολλές ομάδες θρεπτικών συστατικών χαρίζοντας στον οργανισμό σου βιταμίνες και ενέργεια ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σου σύστημα, προλαμβάνοντας ασθένειες, ευνοώντας την καλή λειτουργία της καρδιάς.

palettinoss17

Ραπανάκι

 

Τα ραπανάκια καθαρίζουν το πεπτικό σύστημα και έτσι αποδεικνύονται ιδιαίτερα χρήσιμα για τον οργανισμό σου. Διασπούν τις τοξίνες και είναι πλούσια σε ψευδάργυρο, βιταμίνη C, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, και φώσφορο. Σε συνδυασμό με την υψηλή τους περιεκτικότητα σε νερό μπορούν να κρατήσουν τον οργανισμό σου ενυδατωμένο.

Αρώνια

 

Το «βατόμουρο της νιότης». Η αρώνια μειώνει τους θρόμβους στο αίμα και προλαμβάνει τις καρδιαγγειακές παθήσεις. Ο καρπός θεωρείται εξαιρετικά ωφέλιμος για τον ανθρώπινο οργανισμό αφού ομαλοποιεί την αρτηριακή πίεση, βοηθά στην καταπολέμηση της υπέρτασης, ενισχύει τους συνδετικούς ιστούς και μειώνει τα επίπεδα των ορμονών του στρες.


Η πιο απολαυστική Ελληνική και ξένη μουσική, 24/24 σας περιμένει στο :www.palettino.gr/radio


Χλωρέλλα

 

Συμβάλλει στη μείωση του λίπους στο σώμα και των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα, βοηθώντας όσους πάσχουν από διαβήτη τύπου 2. Παράλληλα, θεωρείται ότι χαρίζει ευεξία, βοηθάει τη διαδικασία της πέψης και έχει αντικαταθλιπτική δράση. Είναι εξαιρετικά πλούσια σε πρωτεΐνη -έχει διπλάσια ποσότητα από το σπανάκι- και περιέχει απαραίτητα για τον οργανισμό αμινοξέα, βιταμίνες και μέταλλα.

Κράνα

 

Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φλαβονοειδή, ανθοκυάνες και φαινολικά παράγωγα. Σε άλλες εργαστηριακές έρευνες βρέθηκε μεγάλη περιεκτικότητα σε σίδηρο (Fe) αλλά και βιταμίνη C, καθώς και υψηλή περιεκτικότητα σε ασκορβικό οξύ, καροτίνη και τανίνες. Λόγω των εμπεριεχομένων τανινών έχει, επίσης, στυπτικές ιδιότητες.

 

ladylike.gr

 


Αν σας άρεσε το άρθρο, κάντε Like” στην σελίδα μας στo Facebook και θα έχετε άμεση ενημέρωση για κάθε νέα μας δημοσίευση.palettinoss17

 

Αυτά είναι τα 4 superfoods που σίγουρα πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου! Reviewed by on . Περισσότερες θρεπτικές ουσίες, αυτό χρειάζεται ο οργανισμός σου, ειδικά αν το καθημερινό σου πρόγραμμα είναι βεβαρυμένο. Βάλε τα superfoods στη διατροφική σου ρ Περισσότερες θρεπτικές ουσίες, αυτό χρειάζεται ο οργανισμός σου, ειδικά αν το καθημερινό σου πρόγραμμα είναι βεβαρυμένο. Βάλε τα superfoods στη διατροφική σου ρ Rating: 0

Leave a Comment

scroll to top