Home » Health & Fitness » Υποφέρεις από αϋπνίες; Πέντε χρηστικές και εύκολες συμβουλές για «όνειρα γλυκά».
    

Υποφέρεις από αϋπνίες; Πέντε χρηστικές και εύκολες συμβουλές για «όνειρα γλυκά».

Οκτώβριος 18, 2017 11:30 πμ Category: Health & Fitness, Palettino A+ / A-

aypnies

Τουλάχιστον μία φορά θα σου έχει τύχει να μην κοιμηθείς καλά το βράδυ και την επόμενη μέρα να νιώθεις κουρασμένη και εξαντλημένη. Η έλλειψη ύπνου μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία σου, την απόδοσή σου στη δουλειά, ακόμη και στη σεξουαλική σου ζωή. Στις γυναίκες, μάλιστα, συνδέεται άμεσα με συναισθήματα θυμού, κατάθλιψη, ακόμα και κίνδυνο για διαβήτη ή καρδιακά προβλήματα.

baner-palettino

Μάθε πως με 5 απλά βήματα θα γλιτώσεις μία για πάντα από τις αϋπνίες:

1. Βάλε στο «mute» τους ενοχλητικούς θορύβους. Ένας σύντροφος που ροχαλίζει ή ένα μηχανάκι που περνά έξω από το σπίτι μπορούν να ταράξουν τον ύπνο σου. Φόρεσε ένα ζευγάρι μαλακά ακουστικά και βάλε να ακούσεις μουσική και ήχους που σε χαλαρώνουν.

2. Προετοίμασε το σώμα σου. Σφίξε τα δάχτυλα των ποδιών σου, μέτρησε μέχρι το 7 και χαλάρωσε. Επανέλαβε την άσκηση για όλους τους μύες του σώματός σου, από τα πόδια μέχρι το λαιμό.

3. Κράτα σημειώσεις. Οι δραστηριότητες μέσα στην ημέρα επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα του ύπνου. Ξεκίνα να γράφεις σε ένα ημερολόγιο πόσο καφέ ήπιες, αν ασκήθηκες, τι έφαγες πριν κοιμηθείς και όταν ξύπνησες, πόσες ώρες κοιμήθηκες.


Η πιο απολαυστική Ελληνική και ξένη μουσική, 24/24 σας περιμένει στο :www.palettino.gr/radio


4. Χαλάρωσε με το σωστό τρόπο. Σταμάτα να σκέφτεσαι τα γεγονότα της ημέρας που πέρασε τουλάχιστον δύο ώρες πριν πας για ύπνο, ώστε να ηρεμεί το μυαλό σου. Την ώρα που ξαπλώνεις, σκέψου εικόνες που σε χαλαρώνουν και προσπάθησε να συγκρατήσεις σε αυτές το μυαλό σου.


5. Απόφυγε τις υψηλές θερμοκρασίες.
 Έχει αποδειχθεί ότι κοιμόμαστε πολύ καλύτερα όταν η θερμοκρασία του δωματίου είναι σχετικά ψυχρή. Ρύθμισε τον θερμοστάτη στους 18 βαθμούς Κελσίου και απόφυγε τα ζεστά ρούχα. Δείξε προτίμηση σε βαμβακερά υφάσματα.

Αν σας άρεσε το άρθρο, κάντε Like” στην σελίδα μας στo Facebook και θα έχετε άμεση ενημέρωση για κάθε νέα μας δημοσίευση.

baner-palettino

 

Υποφέρεις από αϋπνίες; Πέντε χρηστικές και εύκολες συμβουλές για «όνειρα γλυκά». Reviewed by on . Τουλάχιστον μία φορά θα σου έχει τύχει να μην κοιμηθείς καλά το βράδυ και την επόμενη μέρα να νιώθεις κουρασμένη και εξαντλημένη. Η έλλειψη ύπνου μπορεί να έχει Τουλάχιστον μία φορά θα σου έχει τύχει να μην κοιμηθείς καλά το βράδυ και την επόμενη μέρα να νιώθεις κουρασμένη και εξαντλημένη. Η έλλειψη ύπνου μπορεί να έχει Rating: 0

Leave a Comment

scroll to top