O Νίκος Μαλτεζάκης: Μας μιλά για το “digital marketing” , τα “social media” και τα σχέδια του για το μέλλον!

Νίκο πες μας δυο λόγια για σένα, από που είσαι; Mίλησέ μας για τα νεανικά σου χρόνια, ποια ήταν η πορεία σου μέχρι σήμερα και πόσα χρόνια ζεις στο Ηράκλειο;

Γεννήθηκα στα Χανιά και ζω τα τελευταία 22 χρόνια στο Ηράκλειο.

Αφού ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο Marketing, ασχολήθηκα με την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τις πωλήσεις και τα social media. Από όσο με θυμάμαι πάντα ήμουν πιο κοντά σε ότι αφορά στην επικοινωνία και την προβολή.
Μου άρεσε να είμαι μπροστά και να επικοινωνώ με τον κόσμο, σε ότι και αν έκανα.
Τα παιδικά μου χρόνια με ήθελαν ανήσυχο πνεύμα, το ίδιο μέχρι και σήμερα. Με ενδιέφερε πάντα η εξέλιξη, για μένα ήταν μονόδρομος σε ότι και αν
καταπιανόμουν.

Έτσι λοιπόν από τα όμορφα και αγαπημένα Χανιά μια ημέρα ετοίμασα βαλίτσα και ακολούθησα ένα από τα όνειρα μου, την τηλεόραση. Θυμάμαι πως αναζητούσαν,στο mega channel τότε, νέα πρόσωπα/νέα ταλέντα. Πίστεψα σε εμένα και δήλωσα συμμετοχή. Με κάλεσαν να με δουν και από κοντά για να μιλήσουμε και να προχωρήσουμε με τη συνεργασία μας στο Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ και στο ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ. Και έτσι και έγινε. Συνεργαστήκαμε για μία σεζόν με την Ρούλα Κορομηλά, την νούμερο ένα τηλεοπτική παρουσιάστρια εκείνη την εποχή. Δεν θα ξεχάσω πόσο εργατική ήταν και φιλική με όλους μας.

Παράλληλα συνεργάστηκα και με γραφεία τηλεοπτικών παραγωγών και τηλεοπτικών προγραμμάτων. Είχα την χαρά να γνωρίσω πολλά πρόσωπα από το χώρο του θεάματος και να συμμετέχωσε διαφημιστικά ως μοντέλο, όπως και στη σειρά ‘’Είμαστε στον Αέρα’’ με ένα μικρόρόλο. Έπειτα χρειάστηκε να μεταβώ σε στρατιωτική μονάδα, μιας και είχε έρθει η ώρα μου. Τα επόμενα χρόνια με θέλουν στο Ηράκλειο να συνεχίζω το ραδιόφωνο και την τηλεόραση σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό Παγκρήτιας εμβέλειας.Με τον καιρό διαπίστωσα πως ο κόσμος στρεφόταν περισσότερο στην τεχνολογία και στα social media. Και αυτό στάθηκε αφορμή για να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτό το κομμάτι.

Έτσι σήμερα είσαι Digital Marketer, πες μας τι σε οδήγησε σ΄ αυτό το επάγγελμα κι αν ήταν κάτι που ήξερες ότι θες να κάνεις ή προέκυψε.
Οι ανάγκες όλων αλλάξαν. Και των επιχειρήσεων και των καταναλωτών. Και οι καταναλωτές είμαστε όλοι εμείς που προσαρμοζόμαστε στα καινούρια δεδομένα της τεχνολογικής και όχι μόνο εξέλιξης.

Αντιλαμβανόμενος άμεσα τη δύναμη των social media άρχισα να ασχολούμαι με την επικοινωνία και αφού εξειδικεύτηκα πάνω στο συγκεκριμένο τομέα ανέλαβα τις πρώτες σελίδες στα social προσωπικές και εταιρικές με στόχο την προώθηση και τη διαφήμιση.

Οπότε τώρα με διαρκή συνεχόμενη εκπαίδευση στο χώρο, αυτό είναι κάτι που δεν σταματάει ποτέ, και με κάθε τρόπο είμαι εδώ για να στηρίξω και να υποστηρίξω την επιχείρηση του σήμερα. Είναι για μένα ένα καθημερινό στοίχημα πλέον να είμαι δίπλα στους συνεργάτες μου παροτρύνοντας και προτείνοντας τους νέους τρόπους που φέρνουν απτά αποτελέσματα στις επιχειρήσεις τους και στο πορτοφόλι τους.

Αρά απαντώ ότι, κατά κάποιο τρόπο το ήξερα ότι ήθελα να το κάνω αυτό αλλά προέκυψε κιόλας.

Κυρίως η εξέλιξη και η τεχνολογία με οδήγησε σε αυτό που τελικά πάντα ήθελα.

Ποιο ακριβώς είναι το αντικείμενο ως digital marketer;


Το αντικείμενο ενός digital marketer είναι να αναγνωρίζει, να προλαβαίνει, να συμβουλεύει, να δημιουργεί, να καθοδηγεί και να προτείνει συνεχώς νέα
δεδομένα στην επιχείρηση και στον ιδιώτη. Καθετί νέο, πρωτοπόρο και καινοτόμο κοντά στην εποχή και στις ανάγκες του ενδιαφερόμενου.
Στόχος μου είναι κάθε σελίδα που αναλαμβάνω προσωπική ή εταιρική να γίνεται περισσότερο ελκυστική και ευρέως δια δραστική με σκοπό την προώθηση και βεβαίως το κέρδος του ανθρώπου που με εμπιστεύεται. Παράλληλα από τη συνεχή ενημέρωση μου αλλά και εκπαίδευση δίνω τη δυνατότητα της επιμόρφωσης του κάθε συνεργάτη μου μέσω σεμιναρίων.

Μέσα στο site που έχω δημιουργήσει www.nikosmaltezakis.gr υπάρχουν 5 courses που βοηθούν όλους εκείνους που θέλουν να ασχοληθούν ερασιτεχνικά ή και επαγγελματικά με τον τομέα του marketing και τον κόσμο των social media.
Διευκρινήσεις, οδηγοί, χρήσιμα tips και συμβουλές που θα κάνουν, όποιον τοεπιθυμεί, ειδικό-expert σε θέματα των social media.

Θα μπορεί να αναλάβει και να υποστηρίξει τα προσωπικά του social, την επιχείρησή του ή και άλλες επιχειρήσεις.
Προσωπικά στα 10 χρόνια γνώσης και εμπειρίας μου στον κόσμο των social η δική μου ικανοποίηση είναι τα χαμόγελα των εκατοντάδων συνεργατών που εκπαιδεύονται.

Άρα είναι απαραίτητος για μια επιχείρηση ένας digital Μarketer ώστε να αναπτυχθεί οικονομικά άλλα και να ακολουθεί την τεχνολογία και τις τάσεις της εποχής;


Πολύ σωστά! Ο digital marketer σήμερα διεκδικεί αξιοπρεπώς μια θέση εργασίας μέσα σε μια εταιρία, οργανισμό ή επιχείρηση.

Είναι εκείνος που θα μιλήσει με τους ανθρώπους της για να καλύψει και να δημιουργήσει ανάγκες των καταναλωτών/πελατών.
Με σεβασμό, εμπιστοσύνη και προγραμματισμό υλοποιούνται ιδέες με στόχο τη φήμη, το κύρος, το κέρδος και την σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη.

Πως μπορούν όσοι δεν έχουν σχέση με τον χώρο του digital marketing να τραβήξουν την προσοχή των χρηστών του διαδικτύου; Δώσε μας, αν θες, κάποια tips για το Instagram.


Όπως η βιτρίνα ενός καταστήματος πρέπει να διατηρείται σε άψογη κατάσταση έτσι και η διαδικτυακή βιτρίνα. Μπορώ να δώσω 5+1 τρόπους για να αυξήσει κάποιος γρήγορα το κοινό του στο Instagram με πραγματική δέσμευση, όπως:
〽️Κάνε 3-4 δημοσιεύσεις μέσα στην εβδομάδα, κυρίως την Τρίτη και την Πέμπτη που οι στατιστικές δείχνουν μεγαλύτερη απήχηση.
〽️Πρόσεχε τις φωτογραφίες σου να είναι ποιοτικά σωστές, καθώς και ως προς το μέγεθος τους.
〽️Δημιούργησε βίντεο μικρής διάρκειας για να κεντρίσει τα βλέμματα.
〽️Χρησιμοποίησε hashtags. Ένα μόνιμο με την επωνυμία της επιχείρησης σου όπως και τον τόπο διεύθυνσης της.
〽️Δημιούργησε διαγωνισμούς και προσφορές.
〽️Δώσε συμβουλές για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της επιχείρησης σου.
Ωστόσο είναι πολλά εκείνα που θα κάνουν κάποιον να ξεχωρίσει και να κερδίσει τα βλέμματα των χρηστών του διαδικτύου. Εμπιστεύσου έναν digital marketer για να σε βοηθήσει να εξελιχθείς!


Οι επιχειρήσεις σήμερα, τι λάθη κάνουν; Από άποψη marketing τι θα τους πρότεινες για να έχουν τα αποτελέσματα που επιθυμούν;


Λάθος είναι όταν γνωρίζεις το σωστό. Το λάθος που κάνουν, χωρίς να γνωρίζουν και επιμένουν οι επιχειρήσεις σήμερα, είναι πως παραμένουν αδρανείς και στάσιμες σε τακτικές παλαιωμένες, του χτες. Το ότι κάτι έχει δουλέψει στο παρελθόν δεν σημαίνει αυτόματα πως αυτό θα λειτουργήσει και σήμερα. Υπάρχει κάτι που είναι δεδομένο αν κάποιος θέλει να πάει μπροστά η επιχείρησή του κι αυτό είναι η αλλαγή. Ειδικά τώρα που οι εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας τρέχουν με γοργούς ρυθμούς και καθημερινά αλλάζουν. Κι αυτό επηρεάζει τηνπώληση άρα και το κέρδος.

Αυτό που προτείνω λοιπόν για να έχουν οι επιχειρήσεις τα αποτελέσματα που επιθυμούν είναι να λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν τους τις δικές τους παραμέτρους και ανάγκες. Άλλες προτεραιότητες έχει μια πολυεθνική εταιρία και άλλες μια τοπική επιχείρηση. Η κάθε περίπτωση αντιμετωπίζεται διαφορετικά και εξατομικευμένα. Το μόνο κοινό σημείο σε μια μικρή και μια μεγάλη επιχείρηση θα πρέπει να είναι η σωστή εξυπηρέτηση του καταναλωτή.

Όπως και του καταναλωτή προς την επιχείρηση. Και φυσικά να έχουν έναν καλό και γνώστη, στον τομέα του,συνεργάτη για το marketing.

Γιατί κάποιος να επενδύσει στα social media και σε μια digital στρατηγική; Τι θα του πρόσφερε;


Είναι σαν να με ρωτάς, γιατί κάποιος να επενδύσει στην εξέλιξη της επιχείρησής του.

Επενδύοντας κάποιος σε μια σωστή και ολοκληρωμένη digital στρατηγική,μέσω ενός ειδικευμένου συνεργάτη ή μέσω της δικής του εκπαίδευσης στον χώρο των media, θα γνωστοποιήσει στο κόσμο που τον ενδιαφέρει (στοχευμένο κοινό), ποιος είναι, ποιο είναι το αντικείμενο με το οποίο ασχολείται η επιχείρηση του και γιατί απευθύνεται σ’ αυτούς (εξατομικευμένη πώληση).

Οπότε τα οφέλη είναι αρκετά και ικανά για να στηρίξουν σήμερα μια επιχείρηση ετών αλλά και νέα που θέλει να έχει σωστές βάσεις, κέρδος, εξέλιξη και μέλλον.

Μιλώντας για social πες μου ποια πιστεύεις ότι είναι τα πιο δημοφιλή και τα πιο “πολυσύχναστα”, αυτά που θα φέρουν κέρδη σε μια επιχείρηση;


Με τον όρο social media εννοούμε σήμερα όλα τα κοινωνικά μέσα. Είναι αρκετά και πολυάριθμα αλλά και αυτό δεν λέει τίποτα αφού το καθένα έχει τον δικό του σκοπό, ρόλο και χρηστικότητα. Όπως δεν είμαστε όλοι για όλα έτσι και τα κοινωνικά μέσα, δεν όλα για όλους. Το καθένα ωστόσο από αυτά έχει τη δική του δυναμική και μέσα από τη σωστή καθοδήγηση μπορεί να φέρει και το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Όλα αυτά τα πολύ ενδιαφέροντα επαγγελματικά σου σχέδια σου αφήνουν ελεύθερο χρόνο; Τι κάνεις για σένα, έχεις κάποιο χόμπυ;


Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει αρκετός ελεύθερος χρόνος κάνοντας τόσα πολλά και ακόμη περισσότερα. Ωστόσο καθημερινά εδώ και 27 χρόνια αφιερώνω και διαθέτω 2 ώρες στην μεγάλη μου αγάπη, το ραδιόφωνο. Με πλούσια θεματολογία και μουσικές που άλλοτε μας ανεβάζουν και άλλοτε ξυπνούν αναμνήσεις, μοιράζομαι με τους ακροατές σκέψεις και διαθέσεις. Λειτουργεί και ως ψυχοθεραπεία έχω να σου πω.

Βρίσκεσαι σε ένα σημαντικό στάδιο της επαγγελματικής σου πορείας. Πως οραματίζεσαι τον Νίκο, μελλοντικά;


Επειδή τα social media και γενικότερα το διαδίκτυο έχουν μια διαρκή ανάπτυξη, η συνεχής επιμόρφωση αποτελεί αυτοσκοπό δίνοντας τη δυνατότητα να μπορώ να βοηθήσω όλους τους συνεργάτες με ότι καινούργιο υπάρχει στο χώρο του marketing και των κοινωνικών δικτύων.
Σε κάθε περίπτωση πάντα με ενδιέφερε η εξέλιξη και όχι η στασιμότητα. Οπότε, αυτό που θα με εξελίξει θα ήθελα να είναι αυτό που θα με οδηγήσει, στην καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *